Thursday, December 23, 2010

Znate li one dane, kada vam naprosto loše ide?
I sve izgleda crnje nego što bi trebalo?
Radim i osećam kako mi se nivo tolerancije snižava rapidno, kako imam želju da skočim kroz prozor... ili bar da nekom nalupam šamare!
Da li će se neki pametnjaković i ove godine setiti da mi čestita Katolički Božić? Hoće li me još neko pitati gde ću za Novaka a ne pozvati me negde?
Na pola radnog vremena, krnem bendžos, jednu peticu, preventive radi. Izlazim često da izdimim. Priče na terasi su mračne, nema lepe priče, zajebancije. Šta li to znači? Na to nisam navikla.
I kažem sebi, ovo je samo jedan od ooonih dana. Šugavih.
Ovo je trenutak u kom imam izbor da se opustim kako mi je volja. Muzika. http://www.youtube.com/watch?v=9g5L6KbulEE
Mračne note koje dižu.
Kako je Dragana juče ze sebe rekla, danas bi ja to mogla sebi da prišijem-ljuta sam na sebe!
I na druge, ali i na sebe.

No comments: