Saturday, December 18, 2010

One Night in Bangkok - Murray Head



Steta je da dozivljaju sa mojih putovanja ostanu nezabelezeni.
Ova slika nastala je moje prve veceri u Bangkoku, sa terase sobe luksuznog hotela u koji me je ujna spakovala. Zasuskana iza ograde tropskog rastinja, pusila sam sedeci na podu u spavacici, gledala zlatnog budu poput ogromnog novogododisnjeg ukrasa, svetla na soliterima, neobicnu piramidnu stambenu zgradu tik do hotela. Glavobolja me je popustala.
Navukla sam nesto tanko na sebe i posla da pronadjem neki 7-11. Znala sam da ih ima na svakom cosku i da tamo moze da se pazari nesto da se pregrize i sto je jos vaznije, da se covek napije. Wireless road, ulica u kojoj je smesten NaiLert Park hotel je puna luksuznih zgrada ali je i preseca strokavi kanal gde ujutru ljudi cekaju brodic da ih vozi na posao. Kupujem nekakve kroasane, sokove i cigarete i vracam se u sobu. Kroasan je punjen slatkim mlevenim mesom. Bacam ga u korpu. Namestam klimu na 17, ustekavam latop i gledam jednu od sest epizoda Sok Koridora koje imam sa sobom.
Rashladjena i razonodjena padam u ugodan san.

No comments: