Wednesday, December 29, 2010

tzv. debil

A od Djed Mraza - kita! Ostaje doma, u hulahopkama, sa sve tregerima i crvenim mashnicama. Osecam neki generalni hejt prema svetu oko sebe i sebi.
Zbuni me kad mi je stranica na webu na srpskohrvatskom. Sada me zbunjuje i to me, medjuostalom nervira. Nerviraju me i pizde, kukavice. Preterano oprezni seratori.
Citala bih knjigu ali nemam trenutno adekvatnu lampu za citanje. Ovaj stan je svratiste za odmor u preoblaku jednom mahom virtuelnom stvoru. Od ovog kurca od Nove Godine ocekujem da me toliko izdeprimira da me pokrene da napravim neke ispravne promene u svom zivotu, neke surove razove prema svetu i prema samoj sebi.
Kada si umetnik sjajno je to sto ovakve stvari mozes pisati otvoreno a jos poneko zeli i da ih cita.
Generalno, znam sto mi je ciniti i da je neizbezno i pozeljno to zapoceti cim prije.
Cistunci su divni, oni andjeli u ljudskom obliku - ali ja to nisam.
Momentalno sam na jednom mermernom i cvetnom trgu medju poslovnim zgrada u Hong Kongu, pijem kafu za poneti iz Starbucksa ili Pacific Cofeea, pusim pall mall mentol i gledam u neku mapu ili prospekt a misli mi pice na sto strana, toplo je, tek vetar pirne i to je nirvana...
Znam da sam rodjena pod srecnom zvezdom, blagoslovena intelektom i lepotom, kreativnoscu i hrabroscu, znam da uzivam u percipiranju sveta oko sebe i promisljanju o svemu tome.
Umem da uzivam uz Mango Daikirju u intimnom klubu na midlevelsima u Hong Kongu i na zidu u Omiskoj, sa bocom Jane u ruci. Najbolja sam kad sam sama. Sto dalje od poznatog sveta. Bolno je koliko uspevam da zivim zivot u skladu sa svojim zeljama. Bolno slatko.
Umetnost je za mene sveobuhvatna u potpuno renesansnom pogledu. I trazi celog coveka i ako nisi umetnik do poslednjeg svog atoma-ti si kurac od umetnika i tvoje delo je beznacajno.
Zali boze novaca koje ljudi daju na putovanja ako su slepi kod ociju.
Zivot je cudo i nemati svest o tome-tezak je fatum.
Pravi umetnik je novi model coveka, unikatan i inspirativan. Umetnost je svojevrsna moc.
Marina Abramović's great uncle was Patriarch Varnava of the Serbian Orthodox Church.[9] Both of her parents were Partisans[10] during the Second World War: her father Vojo was a commander who was acclaimed as a national hero after the War; her mother Danica was a major in the army, and in the mid-sixties was Director of the Museum of the Revolution and Art in Belgrade.

No comments: