Tuesday, February 7, 2012

Dan zaljubljenih volina

Ovaj raf na fotki prava je ilustracija onoga što sam zatekla u Wallmartu kada sam početkom februara 2005. tražila za Slavka "kanadsku volinu", da to mi je poručio, šta god to bilo i ja sam bila odlučna da nadjem nekakvu volinu ili kravu bar. Na tisuće srcolikih bombonjera, u kartonu i metalu, crvenih, zlatastih, sa Elvisovim likom, sa medama i macama... Gde sve nisam tražila volinu, po dečijim radnjama, po kineskim prčvarnicama, čak sam i u Sexy shop zavirivala. E, dakle, u tom odvratnom Wallmartu a rekla bih da ovo na slici jeste baš ta vrsta objekta, naletela sam na odeljak sa plišanim igračkama koje se vrte u krug i pevaju klasične limunada numere. I tu se desila kič ljubav na prvi pogled. Našla sam kanadsku volinu kineske proizvodnje, belu sa crvenim srcem na grudima koje kad se stisne pokreće mehanizam i volina nam onda svojim čudnim i slatkim glasićem peva "Fly me to the moon", na način koji može da mi izmami smeh i suze. Bio je tu i jedan sladak meda za 14,99$  koji je pevao "Wild thing, you make my heart sing", ali niti ga je ko poručio, niti se uklapao u budžet.
Pazarila sam volinu i odnela je na gajbu, spakovala je u orman, a onda svako malo vadila iz ormana i stiskala gumb i radovala se kao malo dete.
Kada sam se vratila u Beograd Slavko mi se iz nekog nepoznatog razloga bio na kratko smučio, pa sam smatrala da nije zaslužio tako krasnu volinu (sada znam da je to bullshit ali mi se tada činilo kao ispravna odluka). Na kraju je volina završila tamo gde i obično završavaju takve ljigice, kod moje tadašnje ljubavi Peđe. Ko zna da li je volina nadživela našu ljubav,a meni nešto krivo što ipak nije ostala kod mene. Mnogo je gotivna bila.

No comments: