Friday, February 28, 2014

Uh

Ovo beše emotivno iscrpljujuća nedelja i kad je napokon došao petak, dan za metak u glavu i kad sam zaspala uz pomoć joge nidre, odmah posle joge karune, ovo moje ludo kuče se našlo pametno da laje u ponoć da je pustim iz sobe, da bi mogla da se vrati u sobu, kao što vic kaže... Dovoljno da me rasani i pitam se da li i da pokušavam da se vraćam na spavanje! Svetlana je povredila koleno pa sumnjam da ćemo imati slikarski dan (to smo moja drugarica ilustratorka i ja ustanovile pre par nedelja, da odvojimo par sati svakog vikenda za slikanje u lepom ambijentu).
U moj život su, kao što se vidi, ponovo ušli joga, slikanje a polako uvodim i ilustrovanje i meditacije za well being. Prilično sam zadovoljna kako sam pregurala ovu strašnu nedelju u kojoj se moj kolega i drug Ivan vratio u firmu deset dana pošto je dobio dete i več sledeći dan popio otkaz. Ja ostajem da radim još ovaj prelom, a nadam se da ću uspeti da ostanem i duže jer mi treba dosta love za planove koje imam. A ako ne bude, bože moj, posvetiću se ilustracijama. Treba vremena i to savladati, verovatno su godine u pitanju, ali mi verovatno i prođe neki contest.
Osnažila sam se mentalno, pribrala, prosto da se zapitam šta mi bi ono... Mogi reći da sam u Splitu imala božanstven provod za Novu Godinu koji mi je dao puno elana za dalje, a na leto me čeka dva cela meseca takve terapije. Idemo Ceca i ja da provedemo jedno umetničko letovanje na nivoetu!


No comments: