Wednesday, February 5, 2014

"I don't sleep. I dream".

Nevjerojatno kako uvek sanjam da putujem. Mozda nekad i ostanem u Beogradu u snu, ali ako da, to je retko. Skoro uvek su u pitanju putovanja, tako da sam u snovima vise puta posetila Pariz (a Pariz mi nije na javi neka narocita fantazija za posetiti), bila sam po nebrojenim planinama, nedavno u San Francisku, a cak sam relativno skoro putovala u Split iz buducnosti. Moji snovi o putovanjima su poceli jos davne '91-e, kada je bilo jasno da se Splita necu tako lako ponovo docepati, pa sam skoro svake noci sanjala Split i to iskljucivo u crno-beloj tehnici. Bas tuzno!
Postoji pojam WANDERLUST koji oznacava neutazivu potrebu za putovanjima, kretanjem i tipican je za ljude sa bipolarnim poremecajem licnosti. Kako je to za mene nemoguce praktikovati stalno, to nadoknadjujem u snovima ili setnjama po nekim manje poznatim ulicama.
I kako lik Matthewa McConaugheya rece u novoj HBO-ovoj seriji "True Detective", I don't sleep. I dream, ja bih mogla da kazem: I don't dream, I travel.
Fly Away                      by Phatpuppyart-Studios

No comments: