Tuesday, March 19, 2013


This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone in
This body, this body holding me, feeling eternal all this pain is an illusion.

Hvala, rekoh, hvala samoj sebi sto je bilo momenata kojim sam zaduzila svet oko sebe da me pripazi sada kada mi treba vestacko disanje da prezivim ovaj haos u kom sam se zatekla. 
Zasto treba toliko truda za sve, toliko muke, patnje, zrtve? Pravo zbori Dragojlo, pa zar smo ovo zasluzili i sta smo to tako gadno uradili nekada da nam se sad ovako vraca? Grlimo se kao dva majmunceta... promenis model i opet sve k'o uz k'rac. Nejesti ne vise kao deo dijete vec zbog mucnine od stvari koje si video i doziveo, osetio. 
Moras da budes stena da bi uklopio sve u svoj sistem a ne da samo okrenes ledja kao poslednji pizdek.Jer onda si beskicmenjak i nisi vredan svog bitka. 
Gde je covek sa kicmom koji mirise lepo?
Posao, posao, posao, pisma, poruke, setnje, patnje, kikot, poveravanje, podrzavanje, posao, posao, posao.
Askeza kao umetnicki izraz, askeza kao nuznost, pristojnost. Uljudni post, lepote celibata. 

No comments: