Friday, March 22, 2013

Istina

Mora da sam ozbiljno poludela kad pisem blog svaki dan :D. Znaci meracim se da gledam "U raljama zivota", smejem se, ne prestajem. :D
Ne znam da li se vama desi da vam se svidi neko djubre od pesme, pa jos i da se kosi sa vasim osnovnim zivotnim nacelima. E u tom stilu se Dragani i meni svidja jedna gadno navijacka stvar, koju umalo da pustimo u najpogresnijem mogucem drustvu ;). Apropo tekme danas. I zato ja danas gledam "U raljama zivota", divnog Rajka Grlica, po tekstu Dubravke Ugresic. Mislim, sta ces lekovitije?
Pitanje je i toga da li verujes da je istina jedna? Tu dolazi do velikih razmimoilazenja medju ljudima. Dovrsila sam sinoc sladak filmic o toj temi... suprotan mojim uverenjima "Cloud Atlas". Romantican je i lepo snimljen, ali prica nije ni malo ubedljiva. Uopste nije potrefio u duhovnu notu. Onda je, mislim, bolje, pisati o suvoj psihopatiji i tu naci nesto sto makar deluje nadrealno, nego ovako plitko pristupiti zanimljivoj temi, a jos sa reputacijom koju imas. Glupo, skroz! Uostalom, ima ko je objasnio ljubav i romantiku na sto puta poeticniji nacin. Uzas. Sladak filmic? Ma uzas!
I tako sinoc zabodem potpuno bezveze do jedno 4 pola 5 a ujutru me u pola deset probudi postar i potpuno me upropasti. Srecom nemam puno obaveza pa prezivljavam, ali najvise bih volela da do vremena za spavanje, pisem, gledam filmove i slusam muziku. Ozbiljno! Zeljna sam sama sebe na svome :).
Ta-na-na-na. Otkazala sam dogovor i sad sam solo. Ne da me je nesto smaralo, ma jok, umooornaaaa, zeljna sebeeee...
A moja prva pomisao kad me je postar pozvao bila je da je u pitanju neki manijak iz proslosti ili okruzenja, koji je dosao u nenajavljenu posetu ili da je pak u pitanju kutija sa telecim srcem kao sadrzajem. Medjutim, nista tako dramaticno, obicna posiljka.
Istinu ne treba zloupotrebljavati, ali se isto tako ne treba ni kriti od nje. Nema prave srece dok nisi u skladu sam sa sobom, dok nisi istinit. Taj sklad misli, emocija i delanja, nesto je cemu bi svako trebalo da tezi.
Nevaljalstvo ne moze da ima svoje pokrice u izuzetnosti. Jednostavno receno, jedno drugo potiru.
Takodje je i ljubav odlika jakih i plemenito osecanje, dok je ljubomora i skrtost odlika slabih.
To su jednostavne istine kojih treba uvek da budemo svesni.
E da... oko mene se i dalje mnoze zaljubljeni, kao zecevi!

No comments: