Wednesday, February 2, 2011

Kundalini početnik

Dakle,
ovako sam nekako izgledala danas predveče kad sam pustila dvd na kom je čas Kundalini joge, podvrste tantričke joge. Yoga je reč koja nam dolazi iz starog Sanskrita kojim je govorila kasta Bramina i označava jedinstvo, integraciju i disciplinu u isto vreme. Joga teži ujedinjenju tela i duha, racionalnog i emocionalnog,
Moj motiv da pokušam da se posvetim jogi je pronalaženje balansa i sticanje veće mentalne i fizičke snage. Apsolutno verujem u jogu i kao duhovnu i kao fizičku disciplinu, verujem u snagu pozitivnih misli i transponovanje fizičke snage i elasticiteta na psihičku razinu. Moja ujna Maja odličan je primer za to, a mi smo bazično slične. Natripovala sam se sa sve diksretnim toplim svetlom, svećom i mirišljavim štapićem. Jedem već jedno vreme asketski, što je takođe so yogi!  

No comments: