Saturday, February 5, 2011

Kao kontemplacija nad likom i delom

Negde sam daleko ovih dana, lepo mi je. Jogu više mislim nego što je fizički praktikujem, em me muči upala mišića, em strah da mi ne otvori apetit, a to nije opcija! Zato umereno, budistički srednji put! :)
Po ovoj fotki radim sliku, dosta slobodniju interpretaciju ali to su ti elementi i raspored ali će filing da bude drugačiji. Daleko sam još od faze uživanja u slikanju, ne muči me otpor, ali me muči što stalno moram da čekam da se particije suše pa onda izađem iz filinga. Ne dopuštam slikanju da mi zalazi duboko u intimu. Držim se blizu površine, jer me strah da me i to ne razbije. Strah dosta spominjem, držim se na oprezu, štedim se. Ovo je potencijalno opasan period jer sam dala otkaz, jer sam smršala dosta i raspoloženje mi postaje privlačno. Moram da se čuvam svih drugih izazivača stresa, ovo je već too much!

No comments: