Friday, March 16, 2012

Sad nešto razmišljam o mom drugaru koji mi je priznao (ili se možda, ipak, pohvalio?) da je tucao Daru Bubamaru. Pa to je fantajebastično!
Jedna moja prijateljica, izašla je sa Nebojšom Bakarecom. Da,da, hilarious totalno.
Majke mi, vredi živeti za te momente.
Lenja sam da skidam koferčinu sa ormana, ali bilo bi gotivno da sada kada imam ovoliko slobodnog vremena, otvorim svoje dnevnike. Nemam više pojma ni kad sam prestala da ih pišem. Tamo je zabeleženo more događaja.
U nekom trenutku sam počela da se trudim da lepše pišem, prvo čitkije, a zatim i britkije.
Sutra kasno uveče me čeka dobar provod, with or without B.
Nadam se da ću imati šta da opišem. Volela bih da otkrijem da se u ovom gradu i nešto zanimljivo dešava. U suštini, najbolji provod je onaj najjeftiniji, mislim, meni je najbolji. Ali i platila bih za nešto dobro. Dobar koncert se desi, takođe. Sledeći vikend su Buzzcoks i Hladno Pivo. Da zanemarimo i festival i bendove, biće moje ekipe, već me piči euforija. A tek što me piči kad pomislim na Split i na Brač, ijaooo, sunce, more, ekipa, zajebancija, zvezdano nebo, pucketanje vatre, noćno kupanje, bevanda od koje trnu zubi, rakovi, brdo muzike... Nešto bih, sve bih!
Radujem se ovom lepom vremenu kao nikad.  

No comments: