Friday, March 23, 2012

-E jebiga sad. Ako neces nema veze.
-Nisam rekao da necu.
-Nisi ti meni tek obicna kombinacija, smatram te i prijateljem.
-To je kod mene dozivotno.
-Drago mi je.
-Tucacu te dok ne crknem.

Prvo mi se na glavu srucilo nekoliko kofa govana. Od najblizih, kako to obicno i biva. Sistematicno su me ugovnjavali u poslednje vreme. Onda se zbila kontra stvar, pocele su da mi se desavaju lepe stvari, toliko lepe da mi je srce puno a sreca mi razvlaci lice u osmeh. Pocela sam da se radujem setnjama po danu, po suncu. Juce mi je taksista rekao doslovce "Prijatno. Divni ste". Hej, pa moze li neko nepoznat nesto lepse da ti kaze? Kakva mocna konstatacija. U dve reci me je ucinio posebnom. Doslo mi da ga izljubim, majke mi.

Meni se bukvalno razvedrilo u glavi. Vesela sam i jasnije vidim.
Ljudi navracaju, juce sam bila sa Aleksom na Adi (Lina je sou pravila, bila je hit u Sunsetu), sutra idem na koncerte u DO... Nekako se ovih dana sve skockalo kako treba.


No comments: