Wednesday, November 30, 2011

Uloga anđela i zecova u mom životu

Koristim ovaj prostor da se zahvalim mom prijatelju Rikiju zvanom Raja, na potpuno nezasluženoj podršci koju mi pruža, na savetima, na tome što me sluša, što je otvoren za zezanje, što uvek ima lepu reč a nije pička pa da ne sme da iskritikuje. A kad kritikuje ne leči time svoje komplekse.
Raja je jedini moj frend koji je skužio da bi mogla imati svoj blog, pa zato pretpostavljam da može na ovo i da naiđe. On nije kao moj Draganče zvani Dragiša mnogo otvoren za cico maco, grlim te, ljubim te, što možda deluje pederski, ali ja to kod Dragiše oboooožavam. I ja sad kad osećam potrebu da vičem Raji kako ga volem, slutim da bi to njemu bilo aprijatno...
Pa eto, možda Raja na ovo nabasa, pa porumeni, hihi.

U nekim periodima života ljudi odigraju uloge u životima drugih ljudi kao po nekom obaveznom scenariju. Kao Zvonko što me je pripremao za Akademiju, kao što me je moja Jela uputila na neke vrlo važne stvari koje su rešile neke moje muke. Anđeoske uloge.
Nada za opstanak ljudske rase upravo je u tim anđelima koji su spremni da preuzmu na sebe teret saveta i podrške.




No comments: