Friday, December 15, 2006

Rembrant Toyotom stize na Beogradski sajam

Ima tome mozda i pola godine kako sam "izgooglala" drugara Danila Joanovica iz osnovne. Cula sam da je uspesan jazz muzicar u Holandiji. Ispostavilo se da je Radio Mileva imao smetnje kada su pricali o Dachi i da je on jedno vreme svirao nekakav punk a da je po profesiji moj kolega slikar. Da zivi u Amsterdamu, zivi. I zamislite, zivi od slikarstva. I to dostojanstveno. Shibnem ja Dachi mail, Dacha odgovori i kroz mailove krenemo da se prisecamo ekipe iz osnovne, profana... Jesenas sam napustila svoju garsonjeru i preselila se kod mog decka Pedje i nasla se u prilici da izadjem JA u susret nekom iz belog sveta! Danilo je boravio u stanu dok je bio u Beogradu.
U medjuvremenu, Dacha je reshio da dashak Amsterdama i svetske umetnicke bashtine "dopremi" u BG. Nedavno je tamo odrzana izuzetno posecena izlozba fotografija-reprodukcija svih poznatih Rembrantovih dela u originalnoj velicini. Dirljivo je to sto nesto toliko vazno a pride i atraktivno zahteva gotovo misionarski rad jednog coveka, zapostavljanje sopstvene profesije i nedostatak slobodnog vremena. Na ovaj nacin zelim da mu se zahvalim i pruzim punu podrsku jer verujem da kultura oplemenjuje i leci, a mi smo na ovim prostorima prilicno oboleli, zna se od kojih bolesti najvise-a redovi ispred ordinacija za nase boljke-ne postoje.

No comments: