Thursday, December 6, 2012

Vufff! Kako se meni kojesta roji po glavi. Kapiram kako Rajku i Rajka dozivljavam kao vrlo slicne i sebi srodne osobe. Zato ih i zovem istim nadimkom, Drug Raja. I naravno, ja sam tu kao Drug Vlaja. Rajko je jedna od osoba koje sam uvrstila medju svoje prijatelje i mnogo sam srecna sto ga znam i mogu sa njim o svemu i svacemu da porazgovaram. A tako je i sa Rajkicom. E... sramota me je koliko mi je lepo. Svasta sa mene, koji sam emotivac. Nesto se raspilavih nacisto. 

1 comment:

Katarina Kljajic said...

Draga Vladana, mnogo mi je drago da sam te nasla ovde na blogeru. Odjednom se sve, nekako, vratilo unazad. I eto, kad pomislim na tebe, uvek se setim francuskog i Milanke Pere. Ali, bolje je da ne racunam koliko je vremena proslo, mogla bih da se uplasim.
Tvoja koleginica iz klase,
Katarina