Monday, April 9, 2012

Haha, koja je moj dragi nabeđena diva! Ima nečeg groteskno seksi u toj idiotskoj pozi. Slično poremećaju Milošević Petra. E to je tek ludilo! Još i veza sa Majom. Neverovatno.
Samo je Petar bio outgoing, socijalizovan, pa smo išli na sedeljke, na Povetarac motorom, bilo je baš cool. Osim emotivnog urnebesa koji mi je načinio moj bolesni mozak, pamtim to kao do jaja period. Krivo mi je što je rastanak bio gorak, ali da se prevazići.
B. je već specijalan. I MMB je bio baš ćuknut. Obrazovan, kulturan, pismen, lep, egzotičan native amerikanac. Naučih španjolski instant. Ali brate kako je lik udaren!
Nego, evo sad je baš u toku tribina na kojoj B. učestvuje a ja nisam imala stomak da odem tamo iako je B. kukao da dodjem. Jbg, ako nekog ograničavaš, nemoj se čuditi kad i sam naiđeš na granice. Mene boli da gledam, majke mi, kako se spušta na zemlju. K'o balvan.

No comments: